Πολιτική Ποιότητας
Το κέντρο αποκατάστασης ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ (ΑΡ. ΓΕΜΗ. 29304814000) έχει ως αντικείμενο δραστηριότητας την παροχή πλήρους αποκατάστασης σε ασθενείς που έχουν διαταραχή βάδισης, κίνησης, ισορροπίας και μερική ή μόνιμη αναπηρία. Στόχος είναι η προσαρμογή της κινητικής δυσχέρειας και τελικά η αυτοεξυπηρέτηση και η ανεξαρτητοποίηση του ασθενή. Για την επίτευξή του, η Διοίκηση της ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ ενστερνίζεται τις αρχές της Ολικής Ποιότητας που υπαγορεύει η Στρατηγική Διαφοροποίησης την οποία ακολουθεί. Με το μοντέλο διοίκησης Δ.Ο.Π., η ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ αποσκοπεί στην επίτευξη του άριστου συνδυασμού όλων των συντελεστών που συμμετέχουν στην παροχή υπηρεσιών που απολαμβάνουν οι ασθενείς.
Ως εκ τούτου, η Πολιτική για την Ποιότητα αποτελεί όχι μόνο μέρος της Στρατηγικής αλλά και της Εταιρικής Κουλτούρας της ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ. Έχει σχεδιαστεί, για να πληροί ταυτόχρονα τις τρεις παραμέτρους:
- Ανταπόκριση στις ανάγκες και απαιτήσεις των ασθενών κατά τη χρήση των υπηρεσιών της ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ.
- Διαρκής Βελτίωση της ποιότητας σε κάθε βήμα της διαδικασίας εξυπηρέτησης των ασθενών και δημιουργία νέων εξειδικευμένων υπηρεσιών ώστε να ικανοποιούνται επιπλέον οι προσδοκίες τους που ολοένα διευρύνονται.
- Η τήρηση της κείμενης ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας καθώς και των σχετικών κανονισμών που απορρέουν από αυτές.
Σύμφωνα με τη Δ.Ο.Π., η ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ δεσμεύεται για συνεχή έλεγχο και επανεξέταση των τεχνικών και διοικητικών διεργασιών, με στόχο την αναζήτηση τρόπων αποτελεσματικότερης λειτουργίας. Στηριζόμενη στη θεώρηση ότι η ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ είναι ένα σύστημα αλληλοσυνδεόμενων διεργασιών, η Διοίκηση καθιερώνει:
- Την εφαρμογή Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας (ΣΔΠ), με τη διάθεση όλων των απαραίτητων πόρων και μέσων για τη λειτουργία του, ως βασικό εργαλείο για τη διαχείριση της ποιότητας.
- Την αντίστοιχη νοοτροπία και τη συμμετοχή του Ανθρώπινου Δυναμικού, προσδιορίζοντας επακριβώς τις αρμοδιότητες και τις υπευθυνότητες του.
- Τον καθορισμό αντικειμενικών στόχων για την ποιότητα και τον έλεγχο του βαθμού υλοποίησής τους, χρησιμοποιώντας την ανάλυση των δεδομένων και πληροφοριών που θα προκύψουν, στη λήψη αποφάσεων.
- Το άριστο κλίμα συνεργασίας με ασθενείς, συνοδούς, επισκέπτες, συνεργάτες, προμηθευτές. Σε αυτό το περιβάλλον απασχολεί άριστα καταρτισμένο προσωπικό, με εξοπλισμό που υποστηρίζει τεχνολογικά άρτια τις ανάγκες των ασθενών.
- Τη συμπεριφορά του προσωπικού αντίστοιχη του επιτασσόμενου ήθους, σύμφωνα με τον όρκο του Ιπποκράτη, τους αποδεκτούς διεθνείς κώδικες ηθικής και δεοντολογίας
- Τη συνεχή εκπαίδευση και εξειδίκευση του προσωπικού της Κλινικής και την συνεργασία με έμπειρους ιατρούς, με σκοπό τη παροχή ιατρικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.
- Την επέκταση των υψηλών ποιοτικά standards και στις εγκαταστάσεις, που είναι διαμορφωμένες με γνώμονα τις άριστες συνθήκες διαβίωσης ασθενών και κοινού, κατά το διάστημα παραμονής τους στην ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ.
Η υλοποίηση των στόχων και των αρχών της Δ.Ο.Π. περιγράφεται και εξειδικεύεται μέσω των επιμέρους διαδικασιών και διεργασιών του ΣΔΠ.
Κατερίνα Καρνιαδάκη
Πρόεδρος Κέντρου Αποκατάστασης και Αποθεραπείας «ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ»